sobota, 11 lutego 2012

Niciarka decoupage z różami oraz miłe wyróżnienie:)

Kolejna zaległa praca . . .
czuje, że czas przecieka mi przez palce 
i kompletnie nie mam nad tym kontroli . . .




muszę pochwalić się jeszcze wyróżnieniem 

a wyróżniła mnie KaJa z bloga W tajemniczym ogrodzie
za co bardzo pięknie dziękuję:)

Hmm . . . 7ciekawostek o mnie?
1. Mam cudownego męża:)
2. Uwielbiam horrory (i filmy i książki)
3. Panicznie boję się pająków (w sumie innych owadów też), chociaż z zawodu jestem biologiem.
4. Straszny ze mnie nerwus.
5. Zawsze obiecuje sobie, ze dzień wolny cały spędzę w łóżku, wylegując się, nic nie robiąc- czego nie udało mi się jeszcze nigdy spełnić.
6. Uwielbiam kupować, czego M. nie może zrozumieć:)
7. Marzę by zostać nauczycielem . . . 

A co do wytypowania kolejnych 7 blogów - dla mnie wyróżnionymi blogami są te, które obserwuje, które mam w bocznym pasku . . . Niestety nie zastosuje się do zasad zabawy i nie wytypuje 7blogów. Blogi które obserwuje, gdzie zaglądam,  nie są przypadkowe - podziwiam prace tam przedstawione i osóbki, które je tworzą i wg mnie wszystkie powinny być wyróżnione:)

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają:)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :) czuję się wyróżniona :) cieszę się, że obserwujesz mojego bloga :)

    A tak poważnie, gratuluję wyróżnienia :)
    I pragnę dodać iż bardzo podoba mi się niciarka, klasyczna, romantyczna. Ładne połączenie bejcy i różyczek :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Niciarka piękna, taka mam wrażenie bardzo w Twoim stylu, delikatna i trochę romantyczna. Gratuluję wyróżnienia, ja tez lubię horrory:))
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. niciak wyszedł bardzo romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny niciak :) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna niciarka. ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)