czwartek, 5 kwietnia 2012

Wróciłam . . . z cukieraskami:)

Nie było mnie baaardzo długo:( dużo się działo. . .  i dobrego i złego
nie będę do tego wracać, nie chcę nikogo zanudzać:)

Deco jednak dalej się tworzyło:) 
a na przeprosiny za długą nieobecność dla zainteresowanych cukieraskowe lusterko:) 


historię lusterka opowiem następnym razem, a jeśli ktoś by je chciał należy :

1. umieścić komentarz potwierdzający chęć wzięcia udziału w zabawie
2. skopiować powyższe zdjęcie z linkiem i umieścić na swoim blogu
3. osoby nie posiadające bloga mogą podać swój e-mail
4. zapisy do 30 kwietnia 
Miłej zabawy:)




47 komentarzy:

  1. czyżbym była pierwsza???? może to przyniesie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna klimatyczna praca :) cieszę się że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się na cukieraska! Prześliczne lusterko w moich ulubionych niebieskościach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaj pomalowanych w najskrytsze marzenia.
    Bab smacznych i słodkich jak miód.
    Zajęcy hasających po ogródkach Waszej wyobraźni.
    Mokrego od wrażeń śmigusa dyngusa...
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. ustawiam się w kolejce! to lusterko jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez dwóch zdań lusterko jest świetne.
    www.anettaja.blog.interia.pl
    Zajrzyj do mnie na zwierzakowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. swoją obecność zgłaszam:)

    http://agabizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie slicznosci
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie!!! To żeś zabalowała....
    Ja oczywiście grzecznie staję na końcu kolejki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już myślałam, że nie wrócę:(
      ale jestem i będę częściej:)

      Usuń
  10. Przepiękna praca więc staje w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne! i do tego te niezapominajki...
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje Cukierki =D

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne lustereczko!! zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, jakie śliczne lusterko!!! Ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lustereczko powiedź przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie ? :)
    maria.dygutowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z ogromną przyjemności zabiorę te urocze lustereczko do siebie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie rozgoszczę sie w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne... ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze ja! jeszcze ja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :D
    Banerek umieszczony na dole :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/
    (Uwielbiam to lusterko *.*)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lusterko prawdę Ci powie a brzydota siedzi tylko w Naszej głowie.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne lusterko. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Zapraszam do mnie na Candy http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne lusterko, z wielką chęcią przygarnę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardoz podoba mi się ta praca, prześliczna i w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne!!!ja też się zapisuję i zapraszam do mnie na candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wezmę udział z miłą chęcią :) podlinkowany banerek jest tu : http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również nie może tu zabraknąć, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się ustawię po lustereczko :-)
    info na moim blogu http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie :) banerek oczywiscie u mnie w pasku bocznym jest,. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale, że wróciłaś! Wreszcie można sięgnąć po nową garść inspiracji :) Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się do kolejki po piękne, nostalgiczne lusterko (właściwie to nawet za ładne jak na moją facjatę :D ).

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, jak cudnie byłoby oglądać swoją buźkę wśród tych uroczych kwiatuszków! Przepiękna praca, zapisuję się do kolejki i pozdrawiam :)
    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zgłaszam :) Banerek na moim blogu :) ---> http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne lustro, ustawiam się w kolejce z miłą chęcią, zapraszam też na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lusterko jest cudne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam już nawet wybrane miejsce na lustereczko. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne. Chętnie wezmę udział w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne, ustawiam się :)
    pozdrawiam i zapraszam: joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Skuszona taką wspaniałą robotą stawiam się w kolejce
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne lustro,tawiam sie w kolejce i zapraszam do mnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział!

    sobieszka007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj, ustawiam się w kolejkę.Serdeczne pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się!
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    To lusterko całkowicie mnie urzekło. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)